Tuesday, August 25, 2009

ikrar saya

Assalamualikum saya ucapkan kepada pensyarah saya yang tersayang...pada ramadhan yang mulia ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia...mudah-mudahan segala kerja dan program yang akan dilaksanakan...diharap cik ilyasak dapat memberi yang terbaik kepada kursus kami.....dan dengan ini saya berjanji akan mendapatkan result yang terbaik dalam semua subjek termasuk subjek keusahawanan......insyaALAH saya akan menjadi usahawan yang berjaya dan adil......

1 comment:

  1. Doa orang berpuasa akan dimakbulkan Allah. Allah mengasihi orang-orang sentiasa berdoa dan memohon keampunan.Perbaiki diri, Allah juga kasih kepada orang yang sentiasa memperbaiki kelemahan diri.

    Tiada yang lebih berharga di dunia dan akhirat kecuali kasih sayang dan rahmat, keredhaan Allah.

    ReplyDelete